Let’s learn English together

سلام،به وبلاگ من خوش اومدین
اینجا داستان های کوتاه انگلیسی و کلی مطالب مفیدی که به یادگیری زبان انگلیسی کمک میکنه گذاشته میشه.از کتاب steps to understanding شروع کردم و به مرور داستان های متنوع و بیشتری رو همراه با ترجمه ی خودم اینجا قرار میدم.همه ی ترجمه ها توسط خودم انجام میشه و خوشحال میشم اگه جایی رو اشتباه ترجمه کردم، توی قسمت "تماس با مدیر " بهم بگین.
نظر یادتون نره دوستان
اگه سوالی داشتین،حتما جواب میدم

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
آخرین مطالب
چهارشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۶، ۰۳:۲۸ ب.ظ

متن 1

Passage 1

Mr Jones had a few days' holiday. So he said, 'I'm going to go to the mountains by train He put on his best clothes, took a small bag, went to the station and got into the train. He had a beautiful hat, and he olien put his head out of the window during the trip and looked at the mountains. But the wind pulled his hat on. Mr Jones quickly took his old bag and threw that out of the window too. The other peoplc in the carriage laughed Is your bag going to bring your beautiful hat back?' they asked. "No," Mr Jones answered, but there's no name and no address in my hat, and there's a name and an address or the bag. Someone's going to find both of them near each other and he's going to send me the bag and the hat .

متن 1

آقای jones چند روز تعطیلات داشت.بنابراین اون گفت:من میخوام با قطار به کوه برم.او بهترین لباس هاش رو پوشید،یه کیف کوچیک برداشت،به ایستگاه رفت و سوار قطار شد.او یک کلاه قشنگ داشت،و گاهی اوقات در طول سفر سرش رو بیرون پنجره میاورد و به کوه ها نگاه میکرد.اما باد کلاهش رو انداخت.

آقای jones  همچنین سریعاً کیف قدیمیش رو بیرون پنجره پرتاب کرد.

آدمای دیگه توی واگن،خندیدن.اونا پرسیدن:کیف تو میخواد کلاه زیبات رو برگردونه؟

آقای jones جواب داد:نه، اما هیچ اسم و آدرسی توی کلاهم نیست،اما یه اسم و آدرس تو کیف هست.یک نفر اون دو تارو کنار هم پیدا میکنه و کلاه و کیف رو برای من میفرسته!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی